Canım anneler nolur bana bi akıl verin. Sinirden gerçekten kafayı yemek üzereyim. 15 aylık bebeğim. Yaklaşık 3 aydır sadece kahvaltıda ek gıda aliyor bunun dışında hiç biseye ağzını açmıyor. Aciksa yer kısmını çoktan geçtik. 14 saate kadar ağzına şu bile koymadığı oldu. Sadece mama. Son 1 aydır ara ara mamaya da direnmeye başladı. Ne yapacagimi şaşırdım artık. Bugün en son 14te mama içti. Şu an açlıktan delirecek ama asla biberonu tutmuyor. Çiğlik çığlığa bağırıyor ağzına almamak için açlıktan uyuyamıyor da. Var mı bizim gibi böyle sıkıntı yaşayanlar ne yapabilirim fikri olan var mı? 9 aylıkken 9 kiloydu 15 aylık hala 9 kilo. Kilosunu da geçtim şu an susturmak için ne yapacagimi bilmiyorum artık.