FHKK aa neden şimdiden sonra diye düşünüyorsunuz ki yapabilirsiniz bence ben hiç sallamadım ayağımda o yüzden bu sallama işi nasıl bıraktırılır vakıf değilim konuya ama forumda postlar youtube de videolar bulabilirsiniz..
Bebişinizin ellerinden öpüyorum, korkacağı birşey var mı oldu mu evde parkta misafirlikte bilemiyorum ama bol bol sarılın bence yanınızda uyusun kıyamadım ben bile🥰