Kulak ağrım için KBB ye gitmiştim mantar olduğunu söyledi damla verdi bugün 3 defa kullandım o damlayı ama şimdi prospektüsünde emzirenler kullanamaz yazıyor ve ben doktora emzirdiğimi söylemeyi unutmuşum. Kullandığımın ne kadar zararı olur ne yapsam kızıma, mantar ilaçlarının süte etkisiyle ilgili bilgisi olan var mı???