İyi geceler 7 buçuk aylık bir bebeğim var ek gıdaya 6. Ayda geçmiştim gündüzleri nadiren emziriyordum geceleri ful emziriyordum ama şu son 2 3 gündür hiç emmek istemiyor kucağıma alıyorum kendini geri çekiyor normalde meme için ağlardı emzirdiğim zaman sakinleşirdi. Memeden kesilmesini istemiyorum o memeden ayrırılsa sanki aramızdaki bağ kopacakmış gibi hissediyorum çok duygusalım şu an ağlayabilirim her an off bu duyguyu yaşayan varmı aranızda