silamtb bir yaşından sonra ufak ufak başladım ama kaz tüyü kullanıyorum yüksek değil. Çünkü bebeğim kendisini sürekli yatağın tepesine çıkarıyordu. Yastık koydugumdan beri %95 azaldı diyebilirim. Gün içinde de bizim yastiklarimiza gidip başını koyup eee ee yapıyordu öyle başlamıştım denemeye.