Merhaba kızlar
Doğumdan sonra göğsümün bir kısmını hissetmiyorum dokunduğumda dokunuluyormuş gibi hissetmiyorum. 6 ay oldu Doğum yapalı ama geçmedi. Doktora gideceğim ama hep ertelemek durumunda kaldım. Aynı problemi yaşamış olanlar var mı ? Doktora gidip de bana böyle denildi diyen ? Merak ettim.