Kubraa-e bende sezeryanla doğum yaptım benimde dizlerim ayak bileklerim bacak kemiklerim kopuyor resmen başka biyerinde sıkıntı yok sadece bacak kemiklerim bir ağrıyor anlatamam yürüyemez oturup kalkamaz oldum bebek anneden alıyormuş kalsiyumu filan bizim hep kemiklerden gitti galiba 🤷🏻♀️