Bonnusimo bizde 9 aylıkken tatile gittik, valla tatil mi ızdırap mı oldu anlamadım 🤪 herkesin bebeği farklıdır ama benim kız terminatör gibi, durdurak bilmez. Denize simitle soktum, öne arkaya atıyor kendini onu tutucam diye belim koptu, çıkarıyorum kuma inmek için ağlıyor, indiriyorum kumları yemeye çalışıyor, kızıyorum ağlıyor😂 sinirleniyorum pat diye kalkıyorum plajdan eve geçiyorum ben perte çıkmışım o hala tırmanma derdinde 🤪 çok yoruldum şahsen.