Bugün oğlum oyun oynarken yanağını TV altına konan Komidinin kenarına çarptı.. dişi eti kıstırfığı için içerden su topladı ama patlamadı…akşam uyudu bir uyandı ağlıyor baktık yüzü şişmiş hemen acile aldık bişey yok dediler kusma vs hiç olmadı biraz yemekte yedi olaydan sonra ama şuanda ateşi var bu normal midir acaba yaşayan var mıdır??doktor baktı ama sıkıntı yok dedi burdada sormak istedim acaba ağrı ateş falan yapar mı??çok Telaş yaptım şuan ateşi olması korkuttu beni ve 19 aylık