busra_02 18 ay 2hafta var kızlarım arasında. Eve küçük kızımı ilk getirdiğimizde büyük kızım kucağına almak, sarılmak istedi. Zarar vermediği sürece sevmesine, sarılmasın dokunmasına vs engel olmadım. Yoksa kıskançlığı daha da artacaktı. Şu anda 9 aylık olmak üzere küçük kızım, hareketlendi, ablası sevme adı altında fazla sıkıştırıp ağlatıyor, oyuncakları paylaşmıyor, kısaca harp hali var evde. Uyku ne yazık ki en büyük sorun, büyük kızım çok fazla ses çıkarıyor ya da uyurken sürekli dokunup uyandırıyor kardeşini. Doğduğundan berii küçük kesintisiz 3 saat gündüz uykusunu çok az uyudu. Yemek yerken yiyeceklerden sürekli kardeşine tattırmak istiyor misal büyüğü. Bolca sabır ve dikkat gerekli. Eşiniz yardımcı oluyorsa ya da aileler destekçi oluyorsa bi nebze raha edebilirsiniz