ZZeyyzeyy Doğum yapalı 3 ay oldu, son zamanlarda inanılmaz şekilde saçlarım dökülüyor😒 bu durum normal mi ve çözümü var mı???
Oglunasikbiranne08 ZZeyyzeyy normal cnm . Ama kan değerlerine bi baktır derim. Benimde saç dökülmem aşırı olmuştu. Kansızlık çıktı. İlaç kullanınca duzelmisti
25moonlight2021 ZZeyyzeyy benim de aşırı dökülme oldu. Kızıma Bi demir ilacı almıştım beğenmedi diye bari ben içeyim dedim😂 baktım saç dökülmem baya azaldı