MomsMeteor Oglusum 13aylık. Onu aşırı seviyorum öpmelere kıyamıyorum kımsenın yanında sevemıyorm gozlermle sevıyorum Herkes bebegını annecim diye sevgi sözcükleriyle sever ben oyle sevemıyorum. Bendemi bi tuaflık
tosbikim2020 Herkesin sevme tarzi farklidir bence fitratunuz farklidr bu sizi kotu etmez .siz iyi bi annesiniz.🙂