Elizinannesiiii Merhaba sevgili anneler 🌺 kızım 2.5 aylık uzun zamandır gaz problemimiz vardı sab simplex kullandık. Doktorumuz nurse harveys şurup verdi onu kullanmaya başladık 3. Günümüz ama bugün şurubu verince öğürüp kusuyor ne yapacağım yardım edin nolur 🙏🏻😪
Keremikoo Elizinannesiiii biogaia ile birlikte kullanin sap simplexi. Birde emzirmeden once kullanmalisiniz etki etmesi icin.