Merhaba, 1,5 yıldır covidden dolayı evden çalışıyoruz eşimle. Bu güne kadar idare ettik bir şekilde ama artık 2,5 yaşındaki kızımızı oyalayamıyoruz. Çok sıkılıyor, arkadaş istediğini ifade eden cümleler kuruyor. Bir taraftan gelişimi.için kreşe gönsermek istiyoruz ama bir taraftandan pandemiden dolayı korkuyoruz. Bu arada kasım aynda ailece covid olduk, eşimde bende 2 aşımızı da yaptırdık. Siz olsanız ne yaparsınız ? Bu dönemde kreşe gönderir misiniz?