Kızım 23 aylık. Öğretmenim, eylülde iş başı yapacağım. Kızımı bu hafta günde bir saat olarak kreşe götürdüm uyum süreci için. Kapıdan onu bırakırken başlıyor bir saat boyunca ağlıyor. Ben de bahçede ağlıyorum. :( Daha önce hiç ayrılmadık. Ücretsiz izindeydim hep kendim baktım. Bakıcı alternatifini de düşünüyorum ama evi taşıyacağız, bir düzen kuramadık henüz. Ayrıca çevremden kimse eve gelip bakmak istemiyor ya da gelenler çok uçuk rakamlar istiyor . Bir komşumuz kendi evinde bakmak istiyor. Evi okulumun hemen yanında. Öğle araları veya boş derslerimde çocuğuma bakabilirim en azından diye de düşünüyorum. Bakıcıya alışırken de ağlayacak biliyorum. Çocukta ayrılık travması oluşmasını istemiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı?