Kızım 20 aylık oldu ve yaklaşık 2 aydır kahvaltıları reddetmeye başladı, bundan önce gayet güzel her sabah yumurta peynir zeytin genel olarak kahvaltısını yapardı ama son 2 aydır asla ağzına bişey sürmüyo, sürekli mama içmek istiyo her gün her öğün devam sütü versem hayır demez içer, ya sıcaklar etkiledi ya da biz 2 yaş sendromuna giriyoruz🤦🏻♀️ normal rutin kahvaltı dışında sizin fikir vereceğiniz bişey olursa lütfen yazarmısınız