Adaninannesi09 Kızlar bebeğim 4.5 aylık sütüm çok azaldı sağlıyorum 2 göğüs 60ml anca çıkıyor. Mama takviyesi başladım çünkü doymuyor ağlıyor. Süt arttırmak için öneriniz var mı? Bestlak damlayı duydum kullanan var mı acaba
changeyourlife Adaninannesi09 ben kullanıyorum canım çok memnunum anında etkisini gösteriyor bi de e bebekte satılan promalt ve humana çayı da beraberin de kullanıyorum tavsiye ederim
Brrrkkk Adaninannesi09 en az 3 litre su komposto roka özellikle çok süt yapıyor birde yazın süt azalirmis zaten benimde azaldı su kaybından dolayı terle falan atıyoruz ekstra su içmeye bak bol bol iç
gezentianne Adaninannesi09mamayı biberonla değil kaşıkla veriniz yoksa size değil bir süre sonarabiberona baglanır. Zamanla sütünüz iyice azalır ve emzdmeyi sonlandırırsınız:( En iyi süt yapan sey sudur gerisi hikaye. En iyi sagım makinası bile bebekten iyi emiş gücüne sahip değildir kaç cl cıktıgını baz alıp moralinizi bozmayın. facebookta emzirme akademisi diye bir grup var ücrefsiz danısmanlık yapıyorlar oraya post açabilirsiniz
Eminedilmen Adaninannesi09 momstok çayı canım kullan dün geldi kargo sadece iki öğün içebildim normalde iki göğsümden tıplam 60 çıkarken 95 çıktı denemeni tavsiye ederm
17112020 Solgar bira mayasi tableti ve galactago damla bnm kullandiklarim…su an 8.5 aylık ara verip kullanmaya baslayinca hala arttigini farkediyorm ise yariyor…bulgur karpuz incir hurma dereotu vs zaten bilinen seyler
kucukprensinannesi Eminedilmen bende kullandım o çayı bi bende mi etki etmedi anlamadım nasıö içiyorsunuz
Tubafadime Eminedilmen nasil siparis verdiniz bende vermek istiyorum ama cok kararsiz kaldim süt yapar mi diye
Eminedilmen kucukprensinannesi yrmeklerden sonra içiyorum öğlen de yemek yemiyorsam bişeyler atıştırıp içiyorum
Momteach Adaninannesi09 vişne den meyve suyu yap canım irmik helvası un helvası benim bebek alerjik ben bunları yapıyorum maşallah diyim sütüme bide humana anne çayı