Buglem21 Arkadaşlar iyi geceler 26 günlük kızım var sağlık ocağının verdiği devit 3 d vitaminini kullandığımızdan beri kızım kakasını ve gazını yapmakta çok zorlanıyor bu sorunu taşıyan var mı sizler hangi vitaminini kullandınız yardımcı olur musunuz
irva Buglem21 O kabız yapıyor ayrıca içinde pek de iyi olmayan maddeler var.Ben wellcare kullanıyorum bitkisel zeytinyağ içerikli.Ocean da aynı şekilde.İkisinden birini kullanabilirsin canım.
Bebegimm1 Buglem21 saglik ocaginin verdigi d vitamini demir ilacı coğu bebeklerde gaz kabizlik huzursuzluk yapıyor kullanmayın verdiklerini derim eczaneden veya guvenilir internet sayfasinda farklı marka alın derim ocean marka güzel icerigide temiz
Nurcannn Buglem21 aynı sorun bende de olmuştu ⅔ gün kullandım çocuk huysuz oldu kaka yapamıyor gaz çıkartamıyor sürekli ağlıyor netten baktığımız zaman herkez bu sıkıntıyı yaşamış meğersem devletin verdiği vitamin yapıyormuş doktorumuzu aradım coledan kullanmamı söyledi günde 1 damla veriyorum hemen geçti sıkıntılar hiç gaz damlası bile kullanmadım şükür coledandan memnun kaldım
limonlukarpuzzz Buglem21 bunu burda yaşayan bir çok anne var. Saglik ocaginin verdigini kullanmamanizi öneririm içinde ayçiçek yaği ve paraben var onun yerine ocean 400 ’luk alip kullanirsaniz eğer bu sorununuz azalir.