merbay97 2 aylık bebeğim idrarını çok az yapmaya başladı ve sürekli uyuma isteği var normal mi sizce böyle değildi
TinkyWinky merbay97 terliyor mu ter ile kaybediyordur vücuttaki suyu terletmemeye özen gösterin bakalım inşallah geçer