Merhaba ;
3,5 aylık kızım var 1-1,5 aydır yüz üstü dönüyor ancak son 1 aydır uykusunda da kendini yüz üstü döndürüyor e haliyle kendisini uyandırdığı için ağlıyor sepet beşiğimizi kullanıyorduk bu zamana kadar yanımızda yatıyordu ancak sepete de sığmıyor artık kendi odasına geçirmeyi düşünüyorum dönmesinden dolayı geçiremiyorum da sadece gece emzirmek için biZim yatağımıza aldığımda yanımızda uyurken dönmüyor bir iki kendi odasındaki yatağında yatırmayı denedim gündüz orda da döndü bazen dönerken kolunu kurtaramıyor altta kalıyor tedirgin oluyorum böyle bi durum yaşayan oldu mu ne yapmak lazım dönmesin diye yastık falan koyuyorum yanına bu sefer de dönemedi engel var diye de ağlıyor şimdiden yorum yazanlara teşekkür ederim