Merhaba bayanlar sağlık ocağının verdiği Doğum kontrol hapından kullanan var mı ? Memnun musunuz bazı haplar hafif leke geliyor diye okudum.eşim almıyor çocuk olsun ardına hemen diye 🤦🏼♀️ Ama ben 6 yıl düşünmüyorum gizli kullanacağım fikri olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻