Merhaba arkadaşlar oğlum 15 aylık. 2 tip aşı yaptrmamızın daha iyi olacağını söyledi. Dün demenejit için aşı takviminioluşturduk ve 15. Ayda bexeno 16. Ayda nimenix 17.ayda bexeno ve 2 buçuk yaşında bexeno.. Şimdi bir yerde okudum 1 yaş sonrası 2 doz yapılıyormuş diye. Var mı acaba benimle aynı takvimi yaptran. Yoksa başka doktora mı gitmeliyim