Arkadaşlar ben normalde adet oldugumda en fazla iki ped degiştirirdim iki üç damla anca gelirdi şimdi o kadar zaman olmadım ameliyattan sonra şuan dogumdan çıktıgım şekil kanamam var aşırı durmuyor sabahtan beri 15 tane ped degiştirdim.
sizce bu normalmi ?