kizim 3200 dogdu hic mama almadi sadece anne sutu emdi. 6. aya kadar cok iyiydi kilosu ek gidaya baslayinca hic bisey yememeye baslamisti 6 aylikken 7.600du. son kontrolunde suan kizim 13 aylik ve sadece 8.400 kilosu. son 2 aydir yemeklerini cok guzel yiyor ama ona ragmen ayda en fazla 150 gram aliyor. cok hareketli bir kiz, yuruyor. ne yapsam kilo aldiramadim. doktorumuz en az 9 kilo olmasi gerekiyor ama yemegini iyi aliyorsa yapacak birsey yok hareketli oldugundandir diyor. cevremdeki insanlarin ayy kus kadar bu kiz demesi beni uzuyor. kilo aldiran tarifiniz varmi? ne yapabilirim kilo almasi icin