42 günlük bebeğim var bi hafta önce acil doktoru süt alerjisi olabileceğinş söyledi süt ürünlerini tüketmeyi bıraktım ama buna rağmen bebeğim uykuya dalarken , ve derin uyumakta sıkıntı yaşıyor uyku arasında çok uyanıyor uykusu olmasına rağmen . Çok az uyuyo ve genel olarak ağlıyor . Bu hep böyle mi olacak ne zaman düzelir bu durum?