Deletedmom0099 Evet böyle birsey. Bende burda bir postta okumustumda, doktor direk inet sütüyle baslamayin demis bir anneye, kademeli gecis yapin agir gelebilir demis. Kizimda 13 aylik su an kahvalti asla yapmiyor, kahvalti yerine icirmek istiyordum. Pinar cocuk devam sutu almis esim ama asla iciremedim. Belki tadinimi begenmedi. Sizin dediginizide hicbiyerde rastlamadim milupaya.