Hazal8 Kızlar 4 ay önce doğum yaptim 3 gün önce kahve rengi akıntım oldu pütürlü şuan halen ara sıra geliyor normal mi yaşayan oldumu adettim 12 gün geç oldu bu ay
aybukemom Hazal8 ben de bunyüzden doktora gittim doktor emzirirken bazen süt hormonları yükselir bu yüzden lekelenmeler olur ve emzirirken adet gecikmesi normaldir dedi