Edanazile merhaba, şimdi cevap verebiliyorum kusura bakmayın.
Kızımda tamamen kapanma olmamıştı, çok az bir perdeleşme vardı. Doktor kontrolünde hep bakıyor doktoru. Farketti. İlerlemesine izin vermeden de Estriol krem vererek tedavi etmeyi uygun gördü. O kadar minik bir miktarda kullandık ki, hemen etkisini gösterdi ona rağmen. 2 günde perdeleşme tamamen kayboldu.
İlerlese daha farklı bir müdahale gerekebilirmiş. Bu şekilde bilgilendirmişti doktoru. Bir sefer oldu, bir daha olmadı. Temizliğe dikkat ettim. Pamuk ve su kullandım temizlemek için. Her alt değiştirmede asla zorlamadan, yavaş hareketlerle ben de kontrol ettim açarak. Asla iç kısma krem vb şeyler sürmedim. Duş alırken özel bölgesine sabun hiç sürmedim, hala bu şekilde devam ediyorum.
Ergenlikte kendi kendine açılır gibi bir şey duymamıştım açıkçası… Bunu doktoru mu söyledi acaba?