esrainankilic Merhabalar emzirme döneminde covid-19 aşısı olan varsa sütten geçme olayı varmı yokmu bebekte herhangi bi etki gözlemlediniz mi yanıtlarsanız çok sevinirim ve hangi aşıyı tercih ettiniz
ozge28 esrainankilic ben iki doz biontech oldumm ilkinde 6 saat emzirmeyin dedilerr emzirmedim ama ikinci dozdaa eve geldimm hemen emzirdimm ve hicbir skntı yasamadim
Balkes Biontec oldum ilk doz da sadece kolum ağrıdı ama ikinci doz da biraz etkilendim (vücudumda ağrı ve baş ağrısı gibi) kizimdq çok şükür şimdilik bi yan etki olmadi .8.5 aylik