Tuceeee 1,5 yaşında kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyordum çok hassas ve yaz başladığından beri pişiği geçmiyordu (neler denedim bezsiz bıraktım 3 tane pişik kremini değiştirip kullanıyordum falan asla geçmiyodu) bezi bittiğinde almaya gittim numarası yok diye baby turko vardı alayım denemiş olurum dedim bu arada diğer kızım 5,5 yaşında onda prima kullandım hep sorun yaşamadım hiç hassas değildi ve 2 çocuklu bi anne olarak denemediğim bez kalmadı inanın sadece baby turko vardı onunda ıslak mendilini kullanıp memnun kalmadım diye bezini denemedim
neyse baby turko aldım bütün yaz geçmeyen pişik yok oldu çok güzel yani bi şans verin sleepy naylon ve kalın baby turko yumuşacık hava alıyor bi deneyin derim