3 aylık bebeğimi bir hafta önce sünnet ettirdim. İyileşmek üzere sünnetle ilgili bir sorun yok ama bebeğimin pipisinin ucında (tam olarak idrarın çıktığı deliğin hemen yanında) su toplamış gbi gözüken iki küçük baloncuk var. Az önce farkettim. Pazartesi doktora götürcem ama neden olablr? Böyle bişi gören var mı?