Evsaanne Kızlar ankaradayım sıcaklık 27 derece biz üstümüzü örtmüyoruz uyurken gram da esmiyo eşim pencere açtırmıyor bebek üşür diye 2 aylık askılı zıbınla yatırıyorum üstünü örtmeli miyim sizce ?
Burcu35 Evsaanne Çok küçükmüş bilemedim. 2.5 yaşında benimki klima salonda açık biz yatak odasında yatıyoruz. Oda ısısı 24. Müslin örtüyle belini örtüyorum ben sadece. Belki ayaklarını örtseniz iyi olur ayaktan üşütünce o dönemde gaz yapabiliyor
plakayerli Evsaanne bizim hem pencere hem kapı açık sadece zıbınla yatıyor üstünü örtmüyoruz istanbuldayız hiç esmiyor anca sabaha karşı esiyor
Morlahana Salonda klima calisiyo o yatak odasında ayaklarına doğru muslin ortuyorum ama onu da atıyor üstünden . Ama ben o aylar kundak yapardım kollarını oynatıp kendisini uyandirmasin diye
Gulsen4224 Evsaanne çok ince kundağı varsa onun ile örtebilirsin kol altı itibari ile gece uyandığında da kontrol et annesi terlemedi ise sıkıntı yoktur 🌸bende bu şekilde yatırıyorum
alyn Evsaanne çarşafla örtün oğlumun çarşafı var onla örtüyorum karnına kadar kısa kollu pijama takımı giyiyor bide küçük bence zıbınla yatmasıda siz bilirsiniz ama sabaha karşı soğuk oluyor 5 6 gibi üşür bence
Masalmseda Pencere açık yatıyoruz zibinla yatırıyorum üstünüde örtmüyorum. Bebekler sıcağı hic sevmiyor gözlemlerime bakılırsa
Bebegimm1 Evsaanne muslin varsa örtün ama ondada terlerse ortmeyin derim 30derece evim suan ustu acık atletle yatiyor sabaha karsı ortuyorum ev serinlemiş oluyor yattigimiz odanin camini acmiyorum balkon ve diger odalarin camlari açık oluyor yattigimiz odayada serinlik geliyor
changeyourlife Evsaanne bizde 69 günlüğüz sadece zıbınla yatırıyorum yattığımız oda hariç tüm pencereler balkon kapıları açık sadece bacaklarına müslin atıyorum gece de sık sık kontrol ediyorum üşümüş mü terlemiş mi diye bi sorun yaşamıyoruz