Gnll Hanımlar süt emzirdiğim için canım çok trilece çekti bir yerden trileçe aldım ama trileçe ekşi gibi acaba bozuk mu atayım mı bilemedim
Mlke301020 Gnll aratın söyleyin yenisini getirsinler . Normalde ekşi olmaz ama süt olduğu için sıcakta falan beklemiş ya da günü geçmişse ekşimiştir
Gnll Mlke301020 aradım ama onlarda sadirdigini söyledi hafif midem agriyor şimdi inşaAllah birsey olmaz