Nilmelike15 Bebeğim bir hafta sonra 4 aylık olacak. 3 gündür sebepsiz yere sürekli ağlıyor. Uykusu çok güzeldi şimdi uyumuyor. Bide parmak emmeye çabalıyor fakat başaramayayınca ona da sinirleniyor ağlıyor
busrasilra14 Nilmelike15 internete atak haftasi hesaplama yaz canim. Muhtemelen atak ayi. Bi bak bakalim girmismisiniz. Cunku 4 aydir en zorlu atagi bu olucak
Asdfhl123 Ahh ah biz 1 haftadır sebepsiz ağlama uyku gerilemesi meme reddi ne varsa yaşıyoruz düzelmeyecek diye çok korkuyorum 2 gün sonra 4 aylık olacak bu atak kaç gün sürüyo bilmiyorum ama bitirdi beni
Nilmelike15 busrasilra14 atak haftasında gözüküyoruz canım. 35 gün sürüyor yazıyor ama daha erken biter mi acaba
Adaduygu busrasilra14 ay ne guzelmis bu atak hafta hesaplama gerci cikan sonuc beni biraz uzdude 35 gunluk atagin 7. Gunundeymisiz 😀 dogruluk pay8 var degilmi ben bakarim buna devamlida
alvisinannesi Nilmelike15 4 ay 4 günlüğüz 2 haftadır bizde öyleyiz elini emiyor ağlıyor uyumak istemiyor oyuncakları ağzına sokmak istiyor sığmayınca ağlıyor elini 3 parmak sokuyor kusuyor zırt pırt uyanıyor yine ağlıyor yine ağlıyor 😀
Adaduygu Nilmelike15 ayni benimki hatta postta acmistim bugun atak dedi bi arkadas muhtemelen allaha sukur bi saglik sorunlari yoksa ataktir diye düşünmeye basladim
Nilmelike15 Adaduygu bilimsel araşturmalara dayanıyor diye biliyorum bu ataklar ama yaşamadığım için daha önce emin olamıyorum
Brrrkkk Nilmelike15 Evet duzeldi 5. Ayimiz guzeldi fakst 6. Aydayiz simdide dis basladi 😂😂😂 bitmiyor surekli birsey cikiyor