Kuzeymiram ilk iki kizimda sebamed kullandim,o zamankarin en temiz icerikli en iyisi oydu diye biliyorum( 13 yil once). Sonra yani simdi tekne kazintisi oglumda mustela kullaniyorum,icerigi temiz diye arastirdim tabi ki. Pahali diyen arkadaşlar var saygi duyarim illa ki ama 10 aylik oglum ve sampuani halaa bitmedi,yani yilda 1 kez alacagiz nasipse