Ben yaklaşık 4 aylıkken bir anda kestim canım. Ama önden zemini hazırladım. Uzun bir süre sallama süresini ve dozunu azalttım ama sadece gece. Gün içinde yine çılgınlar gibi sallanıyordu hemde tüm gün. Yoksa hemen ağlama krizleri 😵💫 Sonra bir gün sabahtan itibaren hiç beşiğe sokmadım ilk baya bi ağladı yani çok ağladı gerçekten ama emzikle sakinleştirmeye çalıştım falan derken bir anda uyuya kaldı. Sonra iki üç gün neredeyse hiç beşiğe koymadım yani hamak beşiğe gün içinde hep onun içinde olurdu normalde . Gecede bazen çok ağlarsa hafif sakinleşene kadar sallardım. Derken üçüncü gün hamak beşiği tamamen kaldırdım. Ve inanır mısın tüm gün sallanmasına rağmen 10 dk uyumayan bebek gün içinde 3 saate yakın uyumaya başladı. İlk ağladığı için annemler çok vicdan azabı çektirdi bana ama sonra öyle uyuduğunu görünce valla iyiki bıraktırdın dediler. Şimdi çok şükür 6aykık olacak sallamıyoruz. Zaten annemlere geleceğimiz için uzak yer beşik getiremeyeceğimiz için bıraktırmak istemiştim.