Benim oğlumda da vardı biz üşütmüştük bebeğimizi sonra toparlandı ama öksürüğü kaldı bana baya kötü geliyordu iki üç kere doktora götürdük birşey demediler bebeklerde oluyormuş ve en son geçen şey öksürükmüş sizde içiniz rahat etmezse götürün ben sağlık ocağına götürmüştüm öksürük şurubu vermişlerdi ama araştırdım bebeklerde öksürük şurubunu kullanmak iyi değil dediler o yüzden kullanmadım 😊