ikiprens_annesiii aynı sorun benim bebeğimde de var 6 ay 14 günlük bizde aradık doktorumuzu ateşi çıkmadığı sürece korkma dedi boğazı enfeksiyon olmaması için “porege sprey ”verdi 1 yaş altı olduğu için öksürüğü kesemeyiz dedi bende fark ettim ki burnu içe doğru akıyor ve oda balgamlı gibi öksürmesine sebep oluyor sürekli serum fizyolojik damlatıyorum banyoya giriyorum oğlumla duşa kabinde duş almadan önce sıcak suyu baya akıtıyorum buhar burnunu çok güzel açıyor duştan çıkıyoruz zaten rahatlıyor birde pekmez tereyağ ve su denedim inanın dün ilk yaptım bugün 4 kere balgam kustu resmen ,birde sürekli su içiriyorum boğazı kuru kalmasın eğer boğazında balgam kaldıysa hemen insin diye bu akşam uyurken daha rahat mesela uyurken de muhakkak yan veya yüzüstü yatırın,öksürük nöbetleri azalıyor