Kızlar gripten yıldım artık bana bir çare. Gittiğim doktorlar birşey yapmıyor. 3 yaşında oğlum var kış boyu hasta gezdi tam atlatacakken tekrar yeniledi kendini grip, bu yaz 2 kez ağır grip oldu. Anlamıyorum artık 😖 iyot kullanmaya başladım, ama sizin kullandığınız bağışıklık güçlendirici şeyler var mı? D vitamini demir falan hiç bir şey kullanmıyorum