Mavsnz06 benim oğlumda 6 ay 10 günlük bizde aşırı balgamlı gibi öksürüyoruz daha çok köpek havlaması diyor doktorlar ateşi hiç çıkmadı 2 gündür mevcut ama ben fark ettim burnu dışarı değil içeri akıyor ve oda balgam yaptığı için öksürüyor baya dolu dolu doktorunu aradığımda ise ateşi çıkmadığı takdirde 1 yaşın altında olduğu için öksürüğü kesemeyeceğini belirtti porege diye bir boğaz spreyi önerdi boğaz enfeksiyonu olmaması için 🤦🏼♀️