Kızlar hem meme hem mama şeklinde ilerledik 2 aylık bebeğim mamayı bırakmak istesem bırakabilir miyim alıştı gibi geliyo bana emdiği zaman yeterli gelmiyo gibi sütüm var aslında ama ne bileyim aptamil kullanıyorduk o çok gaz ve kabızlık yaptı bebelac aldım onu da iştahlı yemiyor kusuyor sürekli artık tamamen kesmek istiyorum kesebilir miyim aslında rahat da oluyo mama biyere gittiğim zaman hemen yapıp veriyorum