Doktora götürdüm kanda idrarda temiz çıktı salı akşamından beri sürekli ateşi düşüp çıkıyor Sürekli uyumak istiyor Doktor havalarda olabileceğini söyledi normalde dedi Ben korkuyorum Ne yapmam gerekiyor Daha ne kadar sürecek acile gitmeli miyim sizce şu an