İyi aksamalar anneler 15 aylık bir oğlum var sol alt kulağının altında boynunun orda deri altında çok küçük bişey elime geldi şimdi farkettim 😢😢 Nohut gibi beze desem beze öyle mi olur bilmiyorum luften başına gelen Bilgi verebilir mi kötü bir şey mi sabah doktora götürücem içim rahat değil 😭😭