Oglunasikbiranne08 Kızlar merhaba 😊Sabah kan verdim sağlıkocağında. Doktor sonuç 4 te çıkar demişti. Ama hala çıkmadı. Pazartesiye mi kalır sizce ?
Oglunasikbiranne08 balmom enabizdan bakıyorum hep çıkmamış hala . Bir sorun mu çıktı acaba . Bilemedim ki .