Dyldrm benim bebeğim de bir dönem yapıyordu. Her ısırdığında kızmadan, gülmeden, bağırmadan katı bir ses tonuyla hayır, ısırmak yok deyip memeyi ağzından çektim. Canımı ne kadar acıtmış olsa da ani tepki vermedim. Bir, iki gün devam edip bıraktı sonunda. İstikrar önemli ama… her ısırdığında hayır deyip memeyi ağzından çekin mutlaka, kısa zamanda aradaki bağı kurup yapmaktan vazgeçecektir