Minnakyavrus
Anne yanı beşiğiniz olacak sanırım.
Ben büyüyen beşik aldım. 3,5 aylık odasında yatırmaya başladım. 6,5 aylık tutunup kalkmaya başladı. Gece yan korumalığı kaldırmak zorunda kalıyorum. İndir kaldır ses oluyor. Aşırı derecede hareketli uyuyor. Uykusunda emekleyip kafasını bi yerlere vurup uyanıyor. 10kere uykumuz bölünüyor. Gece uykusu bölündüğünde yataktan çıkıp oyun oynamaya gidebilir. Montessori kapılı alacaksanız çok güzel. Ben tavsiye ederim çünkü pişmanım. Deliksiz uyumaya başladığında da kapıyı kaldırabilirsiniz. Uyandığında kalkıp oyun oynar. Size de nerden baksanız 30-45 dk uyku imkanı sağlar 😊