Merhaba hanımlar biz daha iki aylığız ama ek gıdaya başlama sürecimiz sonbahar kış gibi olacak her şeyden yesin istiyorum acaba neler atabilirim dondurucuya? Yada atılmaması gereken gıdalar var mı yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️ Mesela bugün şeftali attım o olur mu?