Minai_eliz Merhaba arkadaşlar, oğlum 11 yaşında tesadüfen kalbınde 4mm delik oldugunu oğrendık, aynı durumda olan var mı, nelere dikkat etmeliyım acaba?
Tgbkrc Minai_eliz biz 5 aylığız bizde 2 tane delik var ama doktor 2 yaşına kapanır korkmayın demişti en mantıklı cevabı kardiyoloji verir doktora başvurun
Zekzek Bizim vardı kapandı ama sizin çocuk büyükmüş kardiyoloji uzmanı ile görüşün aklinizdakileri sorun burası yanıltmasın