Merhaba kızım doğduğundan beri doktor tavsiyesi ile meme ve mama ile ilerliyoruz mecburen. Şuan tam 2 buçuk aylık. Bu aralar özellikle açılarından sonra bebeğim çok sevdiği mamayı yemez oldu. Aptamil veriyoruz bu arada. Biberondan desek şırıngayla denedik yine olmadı. Memeyi alıyor mamayı almamaya direniyor. Bıraksam akşama kadar aç kalacak. Zor bela yediriyorum. Yemediği de oluyor. Aç kalacak diye korkuyorum. Aynı şeyleri yaşayan var mı? Önerilerinizi bekliyorum. Sevgiler.