esinaltintaas Kızlar merhaba bugün 15 gün oldu sezeryan olalı Sezeryan yerim şiş birde sağ tarafım kızarmış yaşayan var mı 1 haftalık olduğumda doktoruma kontrole gitmiştim çok güzel bir sorun yok demişti
Melikeeeecansuu esinaltintaas 7 kat kesılıyor içtekı katlarıda kesıp tekrar dıkıyorlar ıcındeko dikiş şişlıgı onlar 1 aya gecer
Ferisss esinaltintaas bende de şişlik olmuştu bir tarafında badem kadar vardı bastırınca çok acıyordu kıl kökü iltihaplanmış sivilce olmuş doktora gittim doktor patlattı bunun içinmi çektim o kadar acıyı diye çok güldüm sonra 😂
Mbal esinaltintaas 6.5 aylık neredeyse. Hala bir kat gibi belli yeri. Tahmin ettiğimden uzun sürdü iyileşmesi. Normaldir doktor normal dediyse. Kilodan bağımsız bu arada dediğim 54.5 kiloya düştüm bir tek alt karnım işte öyle tümsek gibi duruyor.
Lay Geniş yumru gibi bir şişlik mi yoksa serçe parmak kalınlığında gibi mi? Benim serçe parmak gibi şişlik olmuştu tam dikişte hatta kukla ağzı gibi gözüküyor diyodum sonra geçti zamanla
esinaltintaas Ferisss Yaa ben bakamıyorum yarama hemen basım dönüyor midem bulanıyor 😂 eşime baktırıyorum gel bak bakım kanamış mı gel bak bakım şişmiş mi diyorum 😂